Cookie Settings

To use these Services, we need your consent. By clicking on “Accept all”, you declare your consent to the use of all Services. You can also declare your consent by individually clicking on the sliders for each category of cookies and save.

Meer informatie arrow-right
Bekijk lijst met partners arrow-right
Necessary cookies

Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.

Preferences cookies

Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.

Statistic cookies

Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.

Marketing cookies

Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.

Wij en onze partners (zoals Google) gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om:


  • De site goed te laten werken (functioneel)
  • Statistieken te verzamelen (analytisch)
  • Advertenties te personaliseren (marketing)

U bepaalt zelf waarvoor u toestemming geeft. Klik op “Alles accepteren” om alle cookies toe te staan. Klik op “Instellingen aanpassen” om zelf uw voorkeuren te kiezen. “Alles weigeren” om alleen noodzakelijke cookies toe te staan. U kunt uw keuze later altijd wijzigen.


Bekijk onze cookieverklaring
Hoe Google uw gegevens gebruikt

Toon meer Toon minder

Dienst Na Verkoop

U heeft uw bestelling ontvangen, maar uw artikelen zijn beschadigd? Of u ontdekt een probleem, maar uw artikelen vallen wel nog onder de garantie? Dan zijn wij er voor u om een snelle en eenvoudige oplossing te zoeken!

SCHADE, KLACHTEN OF ANDER PROBLEEM

Onze dienst na verkoop biedt u een snelle en efficiënte service aan. Zij zullen er alles aan doen om  problemen zo snel mogelijk op te lossen. U kan onze dienst na verkoop gemakkelijk contacteren door het onderstaande formulier in te vullen. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Indien u ons contacteert i.v.m. schade, raden wij aan om duidelijke foto's bij uw verzoek te voegen, zodanig dat we de schade kunnen beoordelen en uw aanvraag sneller kunnen verwerken.

Ook voor eventuele klachten kan u contact opnemen met onze dienst na verkoop via dit formulier. 

RETOUR

Als u niet helemaal tevreden bent met het product dat u hebt ontvangen, garanderen wij u een terugbetaling van het product 14 dagen na de bevestiging van uw retourformulier. Hiervoor verwijzen we graag naar onze retourpagina.

ODR PLATFORM

Komen we er écht niet uit? Dan kan je ook besluiten om gebruik te maken van het “Online Dispute Resolution-platform”. Het e-mailadres van Acaza dat je bij het invullen van het ODR webformulier moet invullen is info@acaza.eu

Persoonlijke gegevens

Product gegevens