Cookie Settings

To use these Services, we need your consent. By clicking on “Accept all”, you declare your consent to the use of all Services. You can also declare your consent by individually clicking on the sliders for each category of cookies and save.

Meer informatie arrow-right
Bekijk lijst met partners arrow-right
Necessary cookies

Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.

Preferences cookies

Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.

Statistic cookies

Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.

Marketing cookies

Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.

Wij en onze partners (zoals Google) gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om:


  • De site goed te laten werken (functioneel)
  • Statistieken te verzamelen (analytisch)
  • Advertenties te personaliseren (marketing)

U bepaalt zelf waarvoor u toestemming geeft. Klik op “Alles accepteren” om alle cookies toe te staan. Klik op “Instellingen aanpassen” om zelf uw voorkeuren te kiezen. “Alles weigeren” om alleen noodzakelijke cookies toe te staan. U kunt uw keuze later altijd wijzigen.


Bekijk onze cookieverklaring
Hoe Google uw gegevens gebruikt

Toon meer Toon minder

Vragen & advies

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Waar is mijn pakket?

Let op: Wij hebben geen fysieke winkel en bieden onze producten enkel online aan (daarom staat Acaza garant voor superscherpe prijzen). Bestellingen kunnen wel worden afgehaald aan ons magazijn te Heule. 

Retourneren en terugbetalingen

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Wat zijn de retourkosten?

Bezorgen

Ik heb geen Track&Trace ontvangen.

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Wat nu?

Ik kan het pakketnummer online niet volgen. Wat nu?

Bestellen

Wat zijn de verzendkosten?

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Het artikel dat ik wil bestellen is momenteel niet leverbaar. Kan ik het wel bestellen of reserveren?

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Ik heb geen betaalbevestiging gekregen. Wat nu?

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Garantie en reparatie

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Wat te doen bij schade?

Kunnen jullie nog iets voor mij betekenen buiten de garantieperiode?

Tweedekans

Wat is een Tweedekans product?

Waar kan ik Tweedekans producten vinden?

Kan ik een Tweedekans product retourneren?

Account

Hoe maak ik een account aan?

Ik wil bepaalde gegevens in mijn account wijzigen. Hoe doe ik dat?

Ik heb een account maar ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Wat nu?

Winkel

Kan ik producten komen bekijken?

Wat zijn de openingsuren?

Werken bij Acaza

Vragen of advies?

Niet gevonden wat je zocht in onze veel gestelde vragen?

Wij helpen je graag. 

Mail ons via info@acaza.eu of

Bel ons op het nummer 09 298 04 17

Elke werkdag:
09:00-12:00
14:00-16:30 (Vr: 14:30)